هوش های چندگانه دانشجو-معلم های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی و اتکا به نفس آنها: الگوها و روابط

زینب ابوالفضلی؛ جواد غلامی

دوره 4، شماره 1 ، تیر 1394، ، صفحه 47-27

https://doi.org/10.22054/ilt.2015.3189

چکیده
  امروزه٬ هم راستا با گرایش­های آموزش زبان که به دنبال نهادینه کردن فعالیت های آموزشی و آزمون­سازی دانشجو محور هستند٬ پذیرش بیشتری در مورد تفاوت­های فردی و هوش های چندگانه دانشجویان وجود دارد. همچنین٬ اتکا به نفس یکی از عوامل تعیین­کننده موفقیت افراد تقریبا در هر بافتی می­باشد. با فرض اینکه نمایه­های هوش­های چندگانه در ...  بیشتر